A dat curiozitatea peste mine in seara asta si am vrut sa vad un top al celor mai vizualizate clipuri de pe youtube… si am ajuns aici, adica pe RWW.
Acum vine curiozitatea mea cea mai mare: ce e gresit cu lumea???
Sau mai bine zis cum se face ca cel mai enervat boy-singer de pe planeta (sau printre ei oricum… hai, nu s-a prins nimeni? Justin Bieber bineinteles) se afla pe locul 1… are aproape 500 de MILIOANE de vieweri pe clipul lui cel mai cunoscut, iar pe profilul lui din 12 clipuri, 6 au peste 100 milioane vieweri?? A da, si mai am una: tot el este si pe locul 6, cu alta melodie minunata de adolescent asteptandu-si pubertatea.
Is everything/everybody/everywhere going maaad????

Bine, nici restul clasamentului nu ma prea incanta si mai ales, ma surprinde: pe Lady Gaga sa spunem ca o anticipam in top; Eminem & Rihanna nu pot pur si simplu sa mai ascult pentru ca o sa mi se ofileasca urechile si or sa cada; cine-i tipul de pe locul 10??

Cel mai multumita sunt de video-ul Charlie bit my finger 🙂 Desi presupun ca e deja cunoscut de toti, eu l-am vazut pentru prima oara. Si am ras. Cu lacrimi.

2 responses to “

  1. De Biber nu vreau sa comentez. Legat de filmuletul acesta, cred ca mi-am pierdut simtul umorului pentru ca nu rad 🙂

    • Vai, nu ti se par minunati?? … Charlie bit him, and it really hurt. Come on, cum sa nu razi, cand il vezi cum ii explica “it’s still hurting”…

Leave a Reply

