A week in a post

Uite ca m-am luat cu treburi si nu am mai apucat sa scriu nimic pe aici de vreo 7 zile.
Ce am facut in tot acest timp? Printre activitatile educationale si lucrative zilnice, am citit – mult, online, orice (evident, din ariile de interes). Am ajuns mai de mult la concluzia ca informarea constanta a devenit o premisa si o necesitate a prezentului. Nu trece zi in care nu sa se intample o multime de lucruri noi si worth discovering. Desi “ignorance is bless”, dupa cum zic si cei de la Discovery Channel, eu personal cred ca “knowledge is power”. Prin urmare, cuvantul la ordinea zilei este “search” 🙂

Am descoperit recent 2 site-uri care blew me away, literally.
Primul este dedicat prezentarii unei expozitii Monet ce are loc in perioada 22 sept – 24 ian la Grand Palais, in Paris. Ce este absolut minunat la acest site? Totul, de la idee la executie. Interactiunea cu utilizatorul merge atat de departe incat e o placere sa devorezi preview-ul delicios al operelor marelui impresionist.
Monet2010 le ofera vizitatorilor o experienta completa, care implica sunet, miscare si imagine. Imaginile tablourilor se succed cu ajutorul microfonului, mouse-ului si webcam-ului, intr-o experienta fascinanta si simultan educativa.

Al doilea www care m-a impresionat si fascinat este Muzeul Adobe. El este o adevarata capodopera virtuala. Creat de un arhitect real si menit sa existe in cele mai importante orase ale lumii, este spatiul ideal de interactiune pentru toti iubitorii artei contemporane online.

Mie mi se par extraordinare aceste doua platforme, pentru ca ofera senzatii unice si desfiinteaza barierele dintre real si virtual. Voua cum vi se par?

Leave a Reply

